niedziela, 25 grudnia 2016

Moje zakupy z Aliexpress #1

Trochę się uzależniłam od Aliexpress, bo jest tam masa rzeczy, które można zakupić o wiele taniej, niż w sklepie, a i wybór jest o wiele większy. Niestety, kupując ślepo bez przeczytania opinii innych ludzi można otrzymać niezupełnie to, czego się spodziewamy. Podzielę się z wami moimi zakupami i powiem co o nich myślę, a może wybierzecie coś dla siebie.

P.S Kolory mogą się różnić z powodu oświetlenia.




Tym zakupem jestem narazie najmniej zadowolona. Ogólnie komplet ładny, akuratnie zrobiony, ale niestety jest bardziej żółty, niż złoty. Ale za taką cenę jest naprawdę dobry.





Kolczyki śliczne, bardzo mi się podobają. Jedyny minus, to trochę trudno jest przymocować na uchu, muszą ładnie przylegać do ucha, a u mnie co jakiś czas przekręcają się i zwisają, dlatego muszę ciąle poprawiać, ale może po prostu za słabo przymocowuję. Ale w całości wyglądają świetnie, tak jak na zdjęciu. Jestem bardzo zadowolona.



Jest to bardzo malutkie narzędzie, więc na cały warkoczyk na pewno nie wystarczy. Ale jest to wygodne dla utrzymania włosów w miejscu na początku warkoczyku, żeby było łatwiej zacząć. Polecam wybierać pod kolor włosów, bo czasami jakiś milimetr może się odsłonić. Za taką cenę warto mieć coś takiego, jeżeli lubicie robić różne fryzury. Ja już swój złamałam, no ale to już tylko moja wina. 




Według opisu, powinno to oszczędzać wodę, narazie trudno mi o tym powiedzieć, ale może trochę się oszczędza. 
Na początku nie udawało mi się włączyć tego "deszczyku", ale później znalazłam jak to przełączać. Najwygodniejsze jest to, że można go kręcić na 360 stopni, już tylko z tego powodu warto ten przyrząd kupić, tymbardziej jak za taką cenę.




To chyba najlepszy mój zakup na Aliexpress. Kupiłam ją jako prezent. Cena śmieszna, a muszka przepiękna. Jakość również bardzo dobra. Kupiłam kiedyś muszkę w sklepie o podobnej jakości za 8eur, a ta jest w 8 razy tańsza. Jak najbardziej polecam!




 Zamówiłam na Samsung Galaxy s6. Wygląda, że jest dobrej jakości, a jak będzie przy używaniu,  to narazie nie mogę powiedzieć.


55 komentarzy:

  1. Szkoda, że kolczyki się przesuwają, bo wpadły mi w oko. Lubię takie elementy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, muszka faktycznie fajnie wygląda, szkoda że mój w takich rzeczach nie chodzi.
    "Akuratnie zrobiony" to regionalizm?

    OdpowiedzUsuń
  3. jedyne co tam kupuję to biżuteria i raczej jestem zawsze zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam robić zakupy na ali :D Uwielbiam też patrzeć co inni kupili. Zawsze może mi jeszcze w oko wpadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy! Strasznie podobają mi się kolczyki i obudowa na telefon :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak odkryłam ali to na początku wpadłam w wielki szał zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam, że aliexpress co raz bardziej wchodzi w modę, sama się co raz bardziej zastanawiam nad używaniem tej strony w celu zrobienia jakiś zakupów. A co do Twoich zakupów - kolczyki są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nic nie kupiłam na Aliexpress, ale pewnie w końcu się skuszę, bo ceny są zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy :). Aliecpress mnie kusi fajnymi naklejkami i notesikami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolczyki a mucha cudna. :) Jakoś nigdy nie kupowałam nic na Aliexpress a ostatnio coraz więcej osób chwali sobie ten portal, chyba pora się nim bardziej zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze kiedyś coś tam zamówić :) ale trochę się obawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to nie ma czego się obawiać, najlepiej przed zamówieniem sprawdzić opinie innych ludzi o tej rzeczy, którą chcesz kupić. Tam najczęściej są i realne zdjęcia i różne plusy/minusy :)

      Usuń
    2. Na razie "obczaiłam" tylko wisha :) ale to w sumie dość podobne :)

      Usuń
  12. Ja niedawno złożyłam pierwsze swoje zamówienie na Ali i teraz czekam:)
    Kolczyki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna zabieram się za kupienie czegoś na Ali ale trochę się obawiam ze nie przyjdzie, albo przyjdzie coś zupełnie innego :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ali to moje uzależnienie :D co chwilę wynajduję coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy:) bardzo ładna biżuteria. Muszka też jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha jak ja rozumiem Twoje uzależnienie - ta pierwsza biżuteria jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie zaciekawił...filtr na kran :) Ciekawe czy faktycznie można oszczędzić wodę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny ten twist :) Sama chciałam na Ali coś zamawiać, ale się zebrać nie mogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczna biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie sprawdził by się ten filtr na kran, bo mam fatalną wodę :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo pierwsze słyszę o takiej stronie, w wolnej chwili na pewno tam zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Aliexpress <3 Chociaż ostatnio staram się tam zaglądać tylko, kiedy potrzebuje czegoś konkretnego. Za bardzo wciąga mnie przeglądanie tych wszystkich pierdółek :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam! Gdyby przy zakupach nie radziłabym się z mamą, to chyba wydałabym wszystkie pieniądze :D

      Usuń
  24. czasem idzie tam fajne i tanie rzeczy dołapać :)

    Pozdrawiam i WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W NOWYM ROKU :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam biżuterie w takim stylu, tania, efektowna i można jej mieć tak wiele! :D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolczyki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe nowości :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super rzeczy pokupowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O tej stronce słyszałam wiele, jednak jeszcze nic z niej nie zamawiałam, choć pewnie wkrótce się to zmieni, bo widziałam tam sporo gadżetów do ozdabiania dziennika i planerów - co po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Oglądałam na youtube różne vlogi, gdzie dziewczyny zamawiały tam różne ozdoby do planerów, piękne i tanie rzeczy :)

      Usuń
  30. ale fajne rzeczy! :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Coraz więcej słyszę o tej stronie, może i ja spróbuję złożyć tam zamówienie? :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam AliExpress, ale trzeba uważać z biżuterią i ciuchami - często niestety różnią się od tego, czego się spodziewamy :( ten portal to kopalnia case'ów na telefony, plastikowych kolczyków do piercingu, akcesoriów.. również mam stamtąd kilka muszek i bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, case'y są najlepsze! Tanie i niezwykłe :)

      Usuń
  33. rzadko chodzę w biżuterii, ale kiedyś nie wyobrażałam sobie wyjścia z domu bez bransoletki ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  34. oh aliexpress ;) uwielbiam duperele z Chin haha

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja z aliexpress w sumie też nie raz zamawiałam i szczerze mówiąc wbrew pozorom rzeczy przyszły na prawdę spoko :D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. O, a myślałam, że będzie trochę ubrań, a tu raczej inne klimaty. ;) Super muszka. ;)
    Też kilka razy przymierzałam się do zakupów na aliexpress, ale jakoś nigdy się nie przemogłam. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kilka rzeczy z ubrań czekam, pokażę je w następnym takim poście :)

      Usuń
  37. Bardzo fajny wpis :))
    Szczególnie to coś do włosów mnie zainteresowało hehe
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Już od dawna chciałam zamówić coś z tej strony, ale jakoś nie miałam okazji. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy23.1.17

    nigdy tam nie robiłam zakupów, ale przykuła mnie Twoja biżuteria i plasticzek do robienia warkocza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładna bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie zamawiałam nic na Ali. Szczerze mówiąc, to nawet nie przyglądałam się ofercie tego sklepu. Bardzo podobają mi się kolczyki, ale szkoda, że Ci zjeżdżają z ucha. Zaciekawiła mnie też ta ozdoba do włosów :)

    OdpowiedzUsuń