piątek, 8 września 2017

Moje ulubione filmy #2

Kolejny post z serii ulubionych filmów! Jak już pisałam wcześcniej, że na tej liście będą filmy, które czymś się różnią od zwykłych lekkich komedii.

The Age of Adaline
Bardzo niebanalna historia z piękną aktorką, którą pewnie wielu z was zna z serialu "Gossip Girl". Po pierwsze bardzo ciekawy wątek, po drugie cenny wniosek z tego, że w życiu trzeba cenić wszystkie chwile i starość nie jest czymś, czego trzeba się bać. Nie będę rozpisywać fabuły filmu, ale w skrócie: dziewczyna po wypadku przestała starzeć się i przez wiele lat była młodą kobietą, widziała jak starzeje się jej córka. Z tego powodu musiała ciągle zmieniać miejsce zamieszkania, by inni nie zobaczyli, że po upływie wielu lat zostaje wciąż taka sama młoda.



Sekret
Jest to raczej dokumentalny film o tym, że myśli mają ogromną moc. Pisałam o tej "metodyce" już we wcześniejszym poście, dlatego jeżeli jeszcze nie widzieliście, to zapraszam. Ten post właśnie pomoże zrozumieć o czym jest ten film, jeżeli chcecie zmienić swoje myślenie na bardziej pozytywne, to ten film bardzo wam w tym pomoże. Osobiście ja zaczęłam bardziej analizować swoje myśli i staram się unikać tych negatywnych.
Post o sile myśli


The blue lagoon (wszystkie części)
Jest kilka części, ale wszystkie są podobne tym, że chłopak z dziewczyną okazali się na bezludnej wyspie. Jest tam wątek miłosny, to jak radzą tam sobie sami, ale szczególnie spodobało mi się to, jak zostało przedstawione ich dojrzewanie i jak oni na to reagowali.



Life of Pi
W dwóch słowach: piękny film. Widoki i kolory tworzą piękny obraz dla oka. Ogląda się bardzo przyjemnie. Ciekawa i niebanalna historia. Chłopiec okazał się w morzu w jednej łódce z tygrysem. Ich życie jest przedstawione w bardzo niezwykły sposób, nie jest to historia, gdzie tygrys jest w 100% wiernym przyjacielem człowieka, ukazana jest prawdziwa natura zwierzęca. Trudno opisać ten film tak, by przekazać jego urok, dlatego po prostu polecam go obejrzeć.



Jeżeli nie widzieliście pierwszego postu z tej serii to zapraszam TUTAJ.

11 komentarzy:

  1. Wiek Adeline widziałam i bardzo mi się podobał ;) Sekret czytałam książkę i byłam okropnie zawiedziona, więc nie wiem czy chcę zobaczyć film ;) Błękitną Lagunę też lubię i oglądam zawsze jak jest w TV :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię Sekret :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "Wiek Adaline" za cudowny klimat, trochę wzruszający, trochę pokrzepiający. Widziałam już kilka razy i na pewno jeszcze obejrzę nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio jestem strasznie do tyłu z filmami, nie widziałam ani jednego z tych, które przedstawiłaś. Chociaż Wiek Adeline bardzo chcę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam film secret;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam wszystkie te filmy i każdy na swój sposób mi się podobał...dziękuję za ich przypomnienie...to miłe:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam 'Wiek Adeline', film miał taki klimat, że zapadł mi w pamięć. Resztę filmów znam ze słyszenia, ale ich nie oglądałam. Ale ogólnie, ja jestem mało filmowa, bo zawsze mam problem z wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie Pi jest wspaniałym filmem, tak jak i dokument Secret. Muszę obejrzeć ten pierwszy Twojej liście film.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam wszystkie 3, ale najbardziej lubię pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy24.12.17

    First off I woulld like to say wonderful blog!
    I hhad a quick question which I'd like to
    ask if you don't mind. I was curious to find out how you
    center yourself annd clear your head prior to writing. I have had a hared time clearing my mind in getting
    my thoughts out. I do enjoy writing but it just
    seems like the first 10 to 15 minutes tend tto be wasted simply just
    trying to figure out how to begin. Any recommendations orr tips?
    Thhank you!

    OdpowiedzUsuń