piątek, 8 września 2017

Moje ulubione filmy #2

Kolejny post z serii ulubionych filmów! Jak już pisałam wcześcniej, że na tej liście będą filmy, które czymś się różnią od zwykłych lekkich komedii.

The Age of Adaline
Bardzo niebanalna historia z piękną aktorką, którą pewnie wielu z was zna z serialu "Gossip Girl". Po pierwsze bardzo ciekawy wątek, po drugie cenny wniosek z tego, że w życiu trzeba cenić wszystkie chwile i starość nie jest czymś, czego trzeba się bać. Nie będę rozpisywać fabuły filmu, ale w skrócie: dziewczyna po wypadku przestała starzeć się i przez wiele lat była młodą kobietą, widziała jak starzeje się jej córka. Z tego powodu musiała ciągle zmieniać miejsce zamieszkania, by inni nie zobaczyli, że po upływie wielu lat zostaje wciąż taka sama młoda.



Sekret
Jest to raczej dokumentalny film o tym, że myśli mają ogromną moc. Pisałam o tej "metodyce" już we wcześniejszym poście, dlatego jeżeli jeszcze nie widzieliście, to zapraszam. Ten post właśnie pomoże zrozumieć o czym jest ten film, jeżeli chcecie zmienić swoje myślenie na bardziej pozytywne, to ten film bardzo wam w tym pomoże. Osobiście ja zaczęłam bardziej analizować swoje myśli i staram się unikać tych negatywnych.
Post o sile myśli


The blue lagoon (wszystkie części)
Jest kilka części, ale wszystkie są podobne tym, że chłopak z dziewczyną okazali się na bezludnej wyspie. Jest tam wątek miłosny, to jak radzą tam sobie sami, ale szczególnie spodobało mi się to, jak zostało przedstawione ich dojrzewanie i jak oni na to reagowali.



Life of Pi
W dwóch słowach: piękny film. Widoki i kolory tworzą piękny obraz dla oka. Ogląda się bardzo przyjemnie. Ciekawa i niebanalna historia. Chłopiec okazał się w morzu w jednej łódce z tygrysem. Ich życie jest przedstawione w bardzo niezwykły sposób, nie jest to historia, gdzie tygrys jest w 100% wiernym przyjacielem człowieka, ukazana jest prawdziwa natura zwierzęca. Trudno opisać ten film tak, by przekazać jego urok, dlatego po prostu polecam go obejrzeć.



Jeżeli nie widzieliście pierwszego postu z tej serii to zapraszam TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Wiek Adeline widziałam i bardzo mi się podobał ;) Sekret czytałam książkę i byłam okropnie zawiedziona, więc nie wiem czy chcę zobaczyć film ;) Błękitną Lagunę też lubię i oglądam zawsze jak jest w TV :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię Sekret :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "Wiek Adaline" za cudowny klimat, trochę wzruszający, trochę pokrzepiający. Widziałam już kilka razy i na pewno jeszcze obejrzę nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio jestem strasznie do tyłu z filmami, nie widziałam ani jednego z tych, które przedstawiłaś. Chociaż Wiek Adeline bardzo chcę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam film secret;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam wszystkie te filmy i każdy na swój sposób mi się podobał...dziękuję za ich przypomnienie...to miłe:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam 'Wiek Adeline', film miał taki klimat, że zapadł mi w pamięć. Resztę filmów znam ze słyszenia, ale ich nie oglądałam. Ale ogólnie, ja jestem mało filmowa, bo zawsze mam problem z wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie Pi jest wspaniałym filmem, tak jak i dokument Secret. Muszę obejrzeć ten pierwszy Twojej liście film.

    OdpowiedzUsuń